Hoe u u eie rook kan rol met 'n Top-O-Matic T2

RYO is ongeveer die helfte van die koste om pakke / kartonne te koop en het geen FSC nie. U kan dit nog goedkoper as die helfte kry, maar ek wil dit ten minste probeer geniet.

Ek raai u aan om 'n skinkbord vir die masjien te koop. Sonder een sal jy oral tabak hê, maak nie saak of jy rol nie.

Neem een ​​leë buis uit die houer.

As jy 'n buis uittrek en dit lyk soos hierdie, wag net! Moenie hierdie veller nog weggooi nie, want hy is nog steeds goed om te gaan!

Om die buis weer glad te maak in 'n reguit, nie verpletterde buis, skuif dit net so tussen u vingers terwyl u die filter met u ander hand vashou.

Die truuk om die buis aan te sit, is om dit by 'n ligte engel te hê terwyl dit op die verste punt van die spuitkop laat gly.

Wat ek doen om die buis aan die einde daarvan met tabak gevul te hê, is om dit net half in die spuitkop te plaas.

Maak u gunsteling sak kanker oop. Ahh! Wat 'n wonderlike gesig hier.

Neem 'n vetterige knippie tabak en sit dit in die kamer. Moenie te veel of min doen nie, tensy u 'n stomp / papier wil rook. Sommige mense hou dalk daarvan anders, dus eksperimenteer met hierdie stap.

Voer die tabak langs die kamer uit, dit maak dit makliker om in te pak.

Tik die tabak liggies in, maar onthou om eers die twee hoeke van die kamer af te pak om 'n stewige rook te maak.

As u klaar is met inpak, moet u seker maak dat die regte hoek na die prop binne in die kamer is.

Gryp die krukarm en laat haar skeur! (Maak seker dat u twee hande gebruik, anders as wat ek doen! Dit is baie makliker om te doen)

As dit heeltemal oor die rook gly, kan die eter afstoot of die spuitkop effens afskuif.

Pak u rook 'n paar keer op die roller om te verhoed dat tabak uitval.

Geniet dit!

Kyk die video: how to use a top o matic cigarette machine

Vorige Artikel

Hoe om 'n boek van jochen chen te skep

Volgende Artikel

Hoe om eenlaag drukwerk en stampwerk met gelliplaatjies te doen